Regulamin Apartamentów Białczańskich
I. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki, na podstawie których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w Apartamentach Białczańskich. Umowa pomiędzy Klientem a właścicielem obiektu zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji.
II. Rezerwacja
- Celem dokonania rezerwacji usługi, Klient rezerwuje pobyt wypełniając formularz kontaktowy na stronie internetowej www.apartamentybialczanskie.pl lub telefonicznie. Na adres e-mail Klienta zostanie wysłana wstępna rezerwacja wybranego apartamentu, która jest utrzymywana przez 3 dni robocze – w tym czasie powinna wpłynąć na konto właściciela Apartamentów Białczańskich wyliczona zaliczka w wysokości 40% ogólnej wartości rezerwacji.
- Wpłacona zaliczka stanowi potwierdzenie rezerwacji.
- W przypadku braku dokonania wpłaty zaliczki w wyznaczonym terminie rezerwacja wstępna ulega automatycznemu anulowaniu.
- Po otrzymaniu zaliczki bądź całej kwoty za rezerwację, Klient otrzyma e-mail lub sms z potwierdzeniem wpłaty. Na żądanie Klienta, zgłoszone przy potwierdzaniu rezerwacji, wystawiana jest faktura dokumentująca otrzymaną wpłatę.
- O ile nie została opłacona cała należność za pobyt a tylko zaliczka, pozostałą kwotę należności należy uiścić niezwłocznie w dniu przyjazdu (podczas meldowania) u osoby przekazującej klucze do apartamentu. Na żądanie Klienta, zgłoszone osobie przekazującej klucze w dniu przyjazdu, wystawiana jest faktura dokumentująca otrzymaną wpłatę.
III. Warunki umowy najmu
- Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a Klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem apartamentu. W cenę wynajmu są wliczone opłaty za media, monitorowany parking, Wi-Fi.
- Odbiór kluczy – przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych telefonicznie lub mailem z osobą odpowiedzialną za rezerwację.
- Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 14:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
- W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Klient zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie osoby odpowiedzialnej za rezerwację.
- Zameldowanie odbywa się do godziny 22:00.
- Wynajem apartamentów w Apartamentach Białczańskich obejmuje minimum trzy doby.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste).
- Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę.
- Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
- Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację lub osobie odpowiedzialnej za klucze o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu.
- Obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.
IV. Obowiązki klienta
- Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę podaną na potwierdzeniu rezerwacji Klient ma obowiązek (jeśli istnieje możliwość w apartamencie) dopłacić za osoby niezgłoszone. W innym przypadku osoba odpowiedzialna za rezerwację może odmówić wydania kluczy do apartamentu.
- Klient zobowiązany jest do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywanie apartamentu w stanie zastanym.
- Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w apartamencie od godziny 7:00 do godziny 22:00.
- Apartamenty Białczańskie mogą odmówić przyjęcia Klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników lub innych osób przebywających w Apartamentach, albo też
w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie Apartamentów. - Na terenie całych Apartamentów Białczańskich ze względu na warunku przeciwpożarowe obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia jak również używanie ognia otwartego w postaci np. grilla.
V. Zmiany w rezerwacji
- Jeśli termin nowy przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie.
- Termin pobytu w danym apartamencie można przedłużyć o ile jest wolny. O fakcie przedłużenia należy powiadomić e-mailem bądź telefonicznie.
- W przypadku odwołania rezerwacji:
- na co najmniej 21 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zaliczka ulega zwrotowi w całości,
- na co najmniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zaliczka ulega zwrotowi z potrąceniem 50% tytułem kary gwarancyjnej pokrywającej poniesiony przez Apartamenty Białczańskie nakład pracy oraz szkodę związaną z koniecznością poszukiwania nowego najemcy po obniżonej cenie w ramach oferty last minute,
- na mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zaliczka nie podlega zwrotowi.
VI. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę
W każdej chwili Klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić właściciela o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.
VII. Zwierzęta
W Apartamentach Białczańskich nie przewidujemy pobytu zwierząt.
VIII. Wystąpienie sił wyższych
- Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od właściciela, nie będzie mogło być zagwarantowane.
- Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potraceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
IX. Prawo właściwe
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.